جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 95725

اخبار ویدیویی قم پنج‌‌شنبه 12 فروردین 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 12 فروردین 1400 را با اجرای حنا روحانی ببینید:
 








در اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 12 فروردین 1400 موارد زیر را با اجرای حنا روحانی می‌بینید:


اخبار ویدیویی قم، پنج‌شنبه 12 فروردین ۱۴۰۰

سلام، من حنا روحانی هستم، اینجا قم نیوزه و اخبار امروز قم رو با هم مرور می‌کنیم
 
بوستان‌های قم فردا باز هستند اما برای حفظ سلامتی از خانه بیرون نروید
 در حالی که دیروز خبری مبنی بر ممنوعیت حضور در بوستان‌های قم منتشر شد، اما امروز صبح این خبر لغو شد و حضور مردم در بوستان‌های قم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۱۳ فروردین بلامانع اعلام شده است.
بیژن سلیمان‌پور، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم که خبر ممنوعیت از سوی وی اعلام شده بود، گفت: از اساس این ممنوعیت برای شهرهای قرمز و نارنجی است و چون به قم به حد نارنجی نرسیده است، مجدداً اعلام شد که شامل حال مردم عزیز قم نمی‌شود.
قمی‌ها هر سال روز طبیعت را با حضور حداکثری در بوستان‌ها و باغ‌ها و دهات اطراف برگزار می‌کنند که سال گذشته این سنت، به سبب تشدید کرونا تعطیل شده بود

درختان قم ایستاده می‌سوزند
برخی افراد ناشناس در روزهای اخیر درختان قم را آتش می‌زنند.
در ویدیویی که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، صدای یکی از کاربران از آتش گرفتن درختی در میدان دانیال نبی خبر می‌دهد.
اخیراً افرادی ناشناس اقدام به آتش زدن درختان قم می‌کنند که علت این کار آن‌ها مشخص نیست. خبری از دستگیری عاملان آتش زدن درخت میدان دانیال قم نیز تا این لحظه منتشر نشده است.

  ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای  خبرگان رهبری در قم از فردا آغاز می‌شود
ثبت نام از داوطلبان این دوره از انتخابات از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۳ فروردین آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۱۹ فروردین ادامه دارد
این ثبت نام حضوری است و در فرمانداری یا وزارت کشور انجام می شود.
داوطلبان  هر یک از حوزه‌های انتخابیه تهران، خراسان رضوی و مازندران هم می‌توانند با مراجعه به فرمانداری قم در انتخابات دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کنند.

بستری‌های کرونایی در قم به ۱۸۰ نفر رسید
روند بستری کرونا  در همه‌ استانهای کشور به جز خوزستان صعودی شده است
دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرده است که با توجه به افزایش تعداد بستری بیماران مبتلا به کرونا، مقرر شده تا بیمارستان کامکار نیز با ردیگر به چرخه درمان بیماران کرونایی بازگردد.
تعداد بستری های کرونا در قم به ۱۸۰ نفر رسیده  و خوشبختانه دیروز بدون فوتی کرونایی گذشته است.

 متقاضیان مسکن ملی در قم  از افزایش قیمت تمام شده به شدت شاکی هستند. ثبت نام کنندگان می‌گویند ماهانه ۱۵ میلیون تومان قسط نصیب ثبت نام کنندگان شده است
ثبت نام کنندگان در مسکن ملی قم از افزایش هزینه ساخت و قرارداد اعلام شده از سوی بنیاد مسکن قم، شکایت دارند. متقاضایان مسکن می‌گویند قیمت اعلام شده توسط بنیاد مسکن به آن‌ها بسیار گرانتر از استان‌های دیگر است و حتی از قیمت اعلام شده به نظام مهندسی نیز بالاتر است.
براساس پیش نویس های ارائه شده توسط برخی از متقاضیان مسکن ملی، این افراد باید ماهانه حدود ۱۵ میلیون تومان برای ساخت مسکن بپردازند که رقم بسیار سنگینی است و بسیاری از عهده آن بر نمی آیند.
 
۱۳ به در خوبی داشته باشید و خدا نگهدار
 
 انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchmqnw.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما