کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون ‌ورزش و جوانان قم:

طرح بورسیه ورزشکاران مدال آور در قم اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 27 مرداد 1394 ساعت 9:48

قم نگار: معاون اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: طرح بورسیه ورزشی ورزشکاران مدال آور در قم اجرا می‌شود و ورزشکارانی که مستعد کسب مدال از میادین بین‌المللی تشخیص داده شوند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.


به گزارش قم نگار، روح الله رمضانی اظهار داشت: طرح بورسیه ورزشی از سری برنامه‌های حمایت از ورزشکاران مستعد و مدال آور از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم طرح‌ریزی شده و به مرحله اجرا در می‌آید.

وی افزود: معتقدیم مدال آوری در میادین معتبر از روی بخت و اقبال نیست، بلکه حاصل ۳ عنصر تلاش ورزشکار، تدبیر مربی و تامین امکانات مورد نیاز است و ما در طرح بورسیه ورزشی در تلاش برای رفع دغدغه‌های ورزشکاران در تامین امکانات و هزینه‌های مربی و تمرینات هستیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: در اجرای این طرح نیازمند همکاری هیئت‌های ورزشی استان هستیم و این طرح در ادامه جلسات ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک که با حضور تنی چند از روسای هیئت‌های ورزشی برگزار شد، تدوین شده است.

رمضانی بیان کرد: براساس برآورد اعتبار نخستین، ۱۰ ورزشکار برای پوشش در این طرح مشخص شده‌اند و می‌خواهیم در فاز نخست این طرح، این ورزشکاران را مورد حمایت خود قرار دهیم و این تعداد ورزشکار بر اساس فاکتورهای ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک انتخاب شده‌اند.

وی عنوان کرد: به طور کلی و در قالب کمیته حمایت از ورزشکاران دارای شانس حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک بین ۷۰ تا ۸۰ ورزشکار دیگر شناسایی شده‌اند و چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان قم در آینده این ورزشکاران را در بر می‌گیرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: این طرح شامل همه هیئت‌های ورزشی نیست، بلکه در چند رشته ورزشی ظرفیت حضور در رویدادهای معتبر بین‌المللی یا کسب مدال وجود دارد و این تعامل با رشته‌های مذکور که توسط ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک مشخص شده‌اند برقرار است.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32057

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/32057/طرح-بورسیه-ورزشکاران-مدال-آور-قم-اجرا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir