کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد

انجام بیش از ۳۰ هزار مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم

خبرگزاری فارس , 11 شهريور 1394 ساعت 3:17

قم نگار: رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از انجام بیش از ۳۰ هزار مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم در سال گذشته خبر داد.


به گزارش قم نگار، محمدابراهیم فقیه‎زاده با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان قم گفت: راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری از جمله دستاوردهای این نهاد است.

وی با اعلام اینکه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد، افزود: جهاد دانشگاهی قم در حوزه درمان ناباروری به موفقیت‎های چشمگیری دست یافته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم اظهار کرد: جهاد دانشگاهی قم در حوزه درمان ناباروری با استفاده از تکنیک‎های بسیار موثر توانسته است به موفقیت‎های بسیار خوبی دست پیدا کند.

فقیه‌زاده با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه توریسم درمانی بیان کرد: جهاد دانشگاهی قم پذیرای ۴۰۰ زوج از کشورهای مختلف از جمله عراق و افغانستان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم انجام شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم ابراز کرد: همچنین این مرکز در ایجاد شبکه تله مدی سینگ یا درمان از راه دور کارهای بسیار خوبی انجام داده است.

فقیه‌زاده یادآور شد: عنایت و امر آیت‎الله صافی گلپایگانی به جهاد دانشگاهی استان قم در زمینه توسعه پژوهش‎های علمی پشتوانه بسیار مستحکمی برای ادامه این روند بود.

وی فعالیت علمی در زمینه درمان ناباروری مبتنی بر رعایت فتاوای شرعی را از جمله کارهای بارز این نهاد ذکر و تاکید کرد: در مرکز درمان ناباروری از پرداختن به مسائل اختلافی در فتاوای فقهی پرهیز شده و تمام کارها مبتنی بر فتاوای قطعی مراجع صورت می‎گیرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32366

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/32366/انجام-بیش-۳۰-هزار-مراجعه-مرکز-درمان-ناباروری-جهاد-دانشگاهی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir