کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد:

نایب قهرمانی قم در مسابقات تنیس روی میز بسیج کشور

خبرگزاری مهر , 23 شهريور 1394 ساعت 17:07

قم نگار: رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از کسب عنوان نایب قهرمانی قم در مسابقات تنیس روی میز بسیج کشور خبر داد.


به گزارش قم نگار، محمد عموییان اظهار داشت: نوجوانان پینگ پنگ باز قمی در مسابقات قهرمانی بسیج کشور موفق به کسب سکوی نایب قهرمانی شدند و بار دیگر ظرفیت‌های تنیس روی میز قم را در عرصه کشور به نمایش گذاشتند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی بسیج کشور به میزبانی شهرکرد و با حضور ۱۹ تیم از استان‌های مختلف کشور روز گذشته به کار خود پایان داد و پینگ پنگ بازان قمی توانستند با حضور در فینال این دوره از مسابقات به مقام دوم و نایب قهرمانی دست یابند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم تنیس روی میز استان قم با ترکیب سید معین منتظری، سیدمحمد معین منتظری، نوید اسداللهی و علیرضا مسعودی در این مسابقات حاضر بود.

عموییان بیان داشت: تیم تنیس روی میز بسیج استان قم در دور اول این رقابت‌ها به دیدار تیم استان مرکزی رفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و در دیدار دوم خود مقابل تیم استان کهکیلویه صف آرایی کرد که با ارائه یک بازی بر‌تر به پیروزی قاطع سه بر صفر رسید.

وی عنوان کرد: دیدار سوم پینگ پنگ بازان قم در این دوره از رقابت‌ها با رویارویی مقابل تیم یزد به انجام رسید که نتیجه این بازی در ‌‌نهایت ۳ بر یک به سود قم به پایان رسید و تیم تینس روی میز قم در چهارمین مسابقه نیز ۳ بر صفر از سد خوزستان عبور کرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: قم در مسابقه نیمه نهایی به دیدار کرمانشاه رفت و موفق شد ۳ بر صفر برابر این تیم پیروز شود اما در مسابقه نهایی در یک بازی نفس گیر ۳ بر ۲ به توابع تهرن باخت و به نایب قهرمانی قناعت کرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32593

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/32593/نایب-قهرمانی-قم-مسابقات-تنیس-روی-میز-بسیج-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir