کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با دهه فجر در قم انجام می‌شود؛

افتتاح بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ لوله‌های دوجداره پلی‌اتیلن خاورمیانه

خبرگزاری مهر , 3 بهمن 1394 ساعت 13:13

قم نگار: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از بهره‌برداری ۳ واحد صنعتی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: یکی از این پروژه‌ها بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ لوله‌های دوجداره پلی اتیلن در خاورمیانه است.


به گزارش قم نگار، احمد ذاکری با بیان اینکه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، سه پروژه صنعتی در قم به بهره برداری می‌رسد، گفت: یکی از پروژه‌های صنعتی واحد تولید کلر، اسیدکلریدریک، سود مایع و آب ژاول است که با مساحت ۱۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با هزینه یک میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که این واحد تولیدی سومین تولید کننده این صنعت در بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: استفاده از آخرین و بروز‌ترین واحد تولید کلر آلکالی، بهترین موقعیت جغرافیایی از نظر سهل الوصول بودن به مواد اولیه، مشتری، کاهش هزینه‌های تولید و حمل و نقل و همچنین معرفی شده به عنوان نمونه استانی از جمله ویژگی‌های این واحد تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: واحد تولیدی لوله کرتیوب از پلی اتیلن و مخازن پلی اتیلن با سیستم چرخشی با مساحت ۲۹ هزار و ۹۷۰ متر مربع و با سرمایه ۱۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال از دیگر واحدهایی است که همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

ذاکری ادامه داد: این واحد یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لوله‌های دوجداره پلی اتیلن در خاورمیانه جهت تأمین نیاز صنعت آب و فاضلاب کشور و پروژه‌های پالایشگاهی و نفتی است.

وی عنوان کرد: از دیگر پروژه‌های صنعتی که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد واحد تولید انواع کپسول CNG تیپ چهار کامپوزیت، کپسول آتش نشانی کامپوزیت، کپسول گاز مایع و غواصی و پزشکی کامپوزیت با مساحت ۹ هزار و ۲۵۰ متر مربع و سرمایه ۶۱۰ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: سبک سازی مخازن گاز CNG خودرو‌ها و در نتیجه کاهش مصرف سوخت و نیاز صنایع حمل و نقل کشور به مخازن فوق الذکر ویژگی مهم این واحد تولیدی است.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 36334

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/36334/افتتاح-بزرگ-ترین-تولیدکننده-لوله-های-دوجداره-پلی-اتیلن-خاورمیانه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir