کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر‌عامل راه‌آهن استان قم:

پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی استان قم از امروز آغاز شد

خبرگزاری تسنیم , 6 بهمن 1394 ساعت 15:21

قم نیوز: مدیر‌عامل راه‌آهن استان قم گفت: هم‌زمان با پیش فروش بلیت‌های نوروزی در سراسر کشور، بلیت قطارهای نوروزی از ساعت ۸ صبح امروز در استان قم پیش‌فروش آن آغاز شد.


به گزارش قم نیوز، فرشاد زادخور با اشاره به پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اظهار داشت: هم‌زمان با پیش فروش بلیت‌های نوروزی در سراسر کشور، بلیت‌های قطارهای نوروزی از ساعت ۸ صبح امروز در استان قم پیش فروش آن آغاز شد.

مدیر‌عامل راه‌آهن قم افزود: آژانس‌های مسافرتی کار پیش فروش بلیت‌های نوروزی را انجام می‌دهند و بلیت قطار محورهای مختلف به فروش می‌رسد، مسافران می‌توانند بلیت‌ها را به صورت اینترنتی خریداری کرده و نیازی به حضور در آژانس‌ها نیست.

زادخور با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط راه‌آهن استان قم برای رفاه حال زائران بیان کرد: بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقلی ریلی استان قم از ۴ ماه پیش آغاز شده و با تلاش‌های صورت گرفته واگن‌هایی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد نوسازی و بهسازی کامل شده است.

وی با بیان اینکه مانورهای عملیاتی برای سفرهای نوروزی توسط راه آهن استان قم انجام شده است، عنوان کرد: از تاریخ ۲۰ اسفند ماه سفرهای نوروزی آغاز می‌شود و از این روز کار حمل نقل مسافران نوروزی انجام می‌شود و تا ۱۶ فروردین ماه نیز تداوم دارد.

مدیر‌عامل راه آهن قم با بیان اینکه ناوگان ریلی استان قم آمادگی کامل برای جابه‌جایی مسافران نوروزی را دارد، تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی بیشتر تردد‌ها به سمت مشهد مقدس و مناطق جنوبی است و بر اساس نیازهای مسافران ظرفیت قطار‌ها را افزایش می‌دهیم.

زادخور گفت: راه آهن استان قم این ظرفیت را دارد که روزانه کار جابه‌جایی ۲۲۰۰‌مسافر به مشهد مقدس و بالعکس را انجام دهد و همچنین ۱۵۰۰ مسافر را در مسیر جنوب جابجا کند.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و ظرفیت‌های موجود روزانه کار جابجایی ۵ هزار مسافر نوروزی را انجام می‌دهیم و همچنین در مجموع ۲۵ هزار مسافر ترانزیت می‌شوند و از استان قم عبور می‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 36433

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/36433/پیش-فروش-بلیت-قطارهای-نوروزی-استان-قم-امروز-آغاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir