دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 81496
حجت الاسلام ذوالنور به قم نیوز خبر داد

ورود دستگاه قضایی به حادثه خودسوزی فرزند شهید در قم

قم نيوز : رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از ورود دستگاه قضایی به حادثه خودسوزی یک فرزند شهید در قم خبر داد.
حجت الاسالم ذوالنور خبر داد:‌ورود دستگاه قضایی به حادثه خودسوزی فرزند شهید در قم
حجت الاسالم ذوالنور خبر داد:‌ورود دستگاه قضایی به حادثه خودسوزی فرزند شهید در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار قم نیوز با ابراز تاسف از حادثه خودسوزی یک فرزند شهید در بنیاد شهید استان قم اظهار داشت: از ابتدای انتشار خبر این حادثه تاسف برانگیز در مجلس پیگیر وضعیت این فرزند شهید بودم و خواستار حداکثر رسیدگی درمانی شدم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه این فرزند شهید روز گذشته به سبب سوختگی زیاد فوت کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: از رییس بنیاد شهید پیگیر موضوع هستیم و خواستار رسیدگی سریع به این موضوع هستیم. دستگاه قضایی نیز به این موضوع وارد شده است و با جدیت برای مشخص شدن مقصران احتمالی پیگیری می‌کند.

وی افزود: مشکل آن مرحوم از ۴ سال قبل وجود داشته است و باید بنیاد به این گونه مسائل رسیدگی کند و ما نیز در مجلس پیگیر این مساله خواهیم بود.

یک فررزند شهید ۴۷ ساله شنبه صبح در غیاب مدیرکل بنیاد شهید قم و همکاران وی، در مقابل در دفتر مدیر کل بنیاد شهید قم خودسوزی کرد و به سبب سوختگی بالای ۸۰ درصد، علی رغم انتقال به تهران روز بعد جان سپرد.

احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس و عضو هیات رییسه، در گفتگو با خبرنگار قم نیوز از حضور مدیرکل بازرسی بنیاد شهید در قم و ارائه گزارش این حادثه روز چهارشنبه در هیات دولت خبر داد.

انتهای پیام / 
https://qomnews.ir/vdch-kn6.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما