کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛

کلاهبرداری نیم کیلو طلا، با تمارض به سرطان حنجره

خبرگزاری مهر , 1 مهر 1400 ساعت 23:54

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری فردی با شگرد ابتلا به سرطان حنجره خبر دادوگفت: نامبرده با جلب اعتمادطلا فروش، حدود نیم کیلوگرم طلا و ۱۹ عدد سکه بهار آزادی کلاهبرداری کرده بود.


به گزارش قم نیوز سردار بهادر اسماعیلی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و متقلبانه در حدود نیم کیلو طلا و ۱۹ عدد سکه بهار آزادی توسط جوانی ۱۸ ساله، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد متهم از طریق فضای مجازی با یکی از اعضای خانواده آشنا و خود را به دروغ روانشناس معرفی و پس از مدتی با بیان اینکه بیماری سرطان حنجره داشته و بایستی سریعاً عمل جراحی شود، با تحریک احساسات نوع دوستی شاکی، نیم کیلو طلا و ۱۹ عدد سکه طلا بهار آزادی دریافت و از این طریق کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضائی استان وی دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و اموال کلاهبرداری شده کشف و به شاکی مسترد شد.

سردار اسماعیلی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 100013

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100013/کلاهبرداری-نیم-کیلو-طلا-تمارض-سرطان-حنجره

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir