کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) قم در آستانه بهره برداری

قم نیوز , 12 دی 1400 ساعت 12:39

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش قم نیوز عباس حلوایی زاده، معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) اظهار داشت: طول این پروژه حدود ۳۳۰ متر و عرض آن نیز ۲۰ متر است که هم‌اکنون از زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده جلوتر است.

او با بیان این که در این پروژه ۶ متر برای تردد خودرو‌های امداد و نجات، آتش‌نشانی، اورژانس و ... پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: تمام سیستم برق‌رسانی و فاضلاب به‌صورت زیرسطحی در این پروژه انجام‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با مهندسی به کار رفته در نهر‌های دفعی در پیاده راه‌های اطراف حرم هیچ موردی از آب‌گرفتگی در آن‌ها ایجاد نشده است و مشکلات سابق به‌صورت کامل برطرف شده است.

حلوایی زاده ادامه داد: پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) هم‌اکنون بیش از ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برای بهره‌برداری از آن هزینه می‌شود و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده تا یک ماه دیگر آماده بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 101969

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101969/پیاده-راه-آیت-الله-مرعشی-نجفی-ره-قم-آستانه-بهره-برداری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir