کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدارس استان قم حضوری شد

خبرگزاری فارس , 16 اسفند 1400 ساعت 16:01

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از حضوری شدن مدارس در همه مقاطع تحصیلی خبرداد و گفت: زدن ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجتناب از حضور در اجتماعات همچنان باید در مدارس جدی گرفته شود.


به گزارش قم نیوز محسن اروجی با اشاره به ابلاغ دستور العمل آغاز مجدد آموزش حضوری به همه مدارس اظهار کرد: همه مدارس باید آموزش های حضوری را در اولویت کاری خود قرار دهند و خانواده ها نسبت به حاضر شدن فرزندانشان در مدارس توجه بیتشری داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران، معلمان و دانش آموزان باید با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس حاضر شوند تا فرایند آموزشی با کیفیت بالاتری صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه آموزش‌های مجازی و آنلاین نمی‌تواند جایگزین آموزش حضوری شود، گفت: در شرایط فعلی و روند کاهشی همه گیری کرونا مقرر شده است تا مدارس آموزش های حضوری خود را از سربگیرند.

به گفته وی، تمامی واحدهای آموزشی قم شامل دولتی و غیردولتی باید از هفته جاری فعالیت‌های خود را در ۲ گروه الف و ب به‌صورت حضوری آغاز کنند.

اروجی خاطر نشان کرد: دانش آموزان، مدیران و معلمان حتما نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود در پایگاه های اعلام شده اقدام کنند.

وی زدن ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجتناب از حضور در اجتماعات را برای کادر مدرسه و دانش آموزان الزامی دانست و افزود: مدیران و معلمان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان دقت لازم را داشته باشند.

اروجی در پایان افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در بازارها رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بسیار ضروری است تا در ایام عید شاهد اوج‌گیری دوباره کرونا نباشیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 103213

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/103213/مدارس-استان-قم-حضوری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir