کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر مراجع عظام تقلید قم از عملکرد وزارت بهداشت در مهار کرونا

خبرگزاری تسنیم , 3 ارديبهشت 1401 ساعت 23:46

در دیدار وزیر بهداشت با مراجع تقلید در قم، مراجع عظام تقلید، آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی از تلاش‌های مجموعه وزارت بهداشت در مهار کرونا تقدیر کردند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت‌ خطاب به وی اظهار داشت: شما و همکاران‌تان در مجموعه وزارت بهداشت توانستید خدمت بسیار بزرگی در زمینه مهار کرونا انجام دهید.

وی افزود: در ایام کرونا تاثیر اقدامات وزیر و وزارت بهداشت در جامعه بسیار زیاد بود و زمانی که فعالیت ها همراه با اخلاص باشد تاثیر خود را می‌گذارد. 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به جایگاه رفیع طبابت و معالجه بیماران در دین مبین اسلام، گفت: با بهره‌گیری از معارف ناب اسلام می‌توان ظرفیت خدمت به مردم را افزایش داد.
همچنین آیت الله سبحانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: شما در سخت ترین شرایط به لحاظ شروع کرونا مسئولیت را بر عهده گرفتید که بحمدالله موفق بودید.

آیت الله سبحانی با بیان اهمیت فعالیت در حوزه بهداشت و درمان و توجه به نیاز بیماران، بیان داشت: این مسئولیت شما و خدمتگزاری نیروهای بهداشتی و درمانی عبادت است و باید در تمام امور خدا را در نظر گرفت و به خدا متکی بود.

وی همچنین کتاب فروغ ولایت که در خصوص زندگی امیرمومنان حضرت علی علیه السلام است را به وزیر بهداشت اهدا کرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 103973

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/103973/تقدیر-مراجع-عظام-تقلید-قم-عملکرد-وزارت-بهداشت-مهار-کرونا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir