کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله سبحانی: حادثه تروریستی شیراز نتیجه اقدامات حساب نشده معترضان غفلت زده است

خبرگزاری مهر , 5 آبان 1401 ساعت 19:04

مرجع تقلید شیعیان گفت:حادثه تروریستی شیراز می‌تواند برای آن دسته از معترضانِ غفلت زده ماه اخیر، زنگ بیدار باش باشد که نتیجه آن کارهای کودکانه و حساب نشده، همین نوع حوادث است.


به گزارش قم نیوز آیت الله جعفر سبحانی در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان شد پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حادثه دد منشانه و دور از انسانیت که در شب پنجشنبه در حرم مطهّر احمد بن موسی الکاظم شاه چراغ (ع) رخ داد، ایران اسلامی را در غم و حزن فرو برد، انسان‌های بی خبرِ از خدا و دور از انسانیت در مکان مقدس، جمعی از مردان و زنان و کودکان را که مشغول راز و نیاز بودند با سلاح گرم به شهادت رساندند و از این طریق وجدان شیطانی اربابان خود را راضی ساختند.

این حادثه می‌تواند برای آن دسته از معترضانِ غفلت زده ماه اخیر، زنگ بیدار باش باشد، که نتیجه آن کارهای کودکانه و حساب نشده، همین نوع حوادث است.

اینجانب مراتب تسلیت خود را از صمیم دل به اهالی محترم شیراز و سایر هم میهنان و خانواده‌های داغدیده تقدیم نموده و برای همگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهانم و همچنین برای روح شهدا حرم مقدس از خداوند متعال طلب رحمت و علوّ درجه خواهانم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 106825

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106825/آیت-الله-سبحانی-حادثه-تروریستی-شیراز-نتیجه-اقدامات-حساب-نشده-معترضان-غفلت-زده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir