پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 11267
معاون مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد قم:

پنج نشریه جدید به خانواده مطبوعات استان قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: پنج نشریه جدید به خانواده مطبوعات این استان پیوست.
پنج نشریه جدید به خانواده مطبوعات استان قم پیوست
به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار گفت: در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات، این نشریات امتیاز نشر گرفتند و تعداد نشریات استان قم به ۱۶۵عدد افزایش یافت.

وی به عنوان و گستره توزیع این نشریات اشاره و بیان کرد: نشریه خبری، آموزشی و اطلاع رسانی صنعت همیشه سبز به صاحب امتیازی شرکت پرتو چوب گستر و مدیر مسوولی مصطفی گلزار، بصورت فصلنامه در زمینه فنی و مهندسی در سطح استان اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان قم یکی از قطبهای صنعت چوب کشور است، خلا نبود نشریه ای در این زمینه احساس می شد که با مجوز انتشار این نشریه، شاهد معرفی و آموزش این صنعت به دست اندرکاران و علاقمندان به این حرفه خواهیم بود.

خامه یار به نشریه ساعت صفر به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی مسعود پورسیدآقایی اشاره و بیان کرد: این نشریه بصورت الکترونیکی، دو هفته نامه و در زمینه مسایل اجتماعی و فرهنگی منتشر می شود که گستره توزیع بین المللی دارد و به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی می باشد.

وی دو هفته نامه ساغر با شیوه انتشار خبری تحلیلی و اطلاع رسانی را از دیگر نشریات عنوان و اضافه کرد: این نشریه به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی حسن طاهری در زمینه اجتماعی و فرهنگی، در سطح قم و در قطع روزنامه ای منتشر می شود.

به گفته وی، ریسمون عنوان نشریه دیگری است که به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محسن راسخیˈ و در زمینه فنی و مهندسی توزیع خواهد شد.

معاون مطبوعات اداره کل ارشاد قم افزود: روش انتشار این نشریه، آموزشی و اطلاع رسانی است و قطع مجله ای و گستره توزیع استانی دارد.

وی گفت: بچه ها جدول عنوان دو هفته نامه دیگری است که به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی حسین کریم شاهی بیدگلی بصورت خبری تحلیلی و اطلاع رسانی، و در زمینه مسایل اجتماعی منتشر می شود که گستره توزیع استانی دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی نشریه استان نیز در نوبت اخذ مجوز انتشار هستند، اظهار امیدواری کرد: هر چه سریع تر مجوز انتشار این نشریات صادر شود و با رقابت تنگاتنگ میان نشریات موجود در استان، شاهد ارتقاء اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در میان مردم استان باشیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgux9q.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما