کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح پنج پروژه میراث میراث فرهنگی و گردشگری در قم

خبرگزاری فارس , 7 بهمن 1391 ساعت 16:34

قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از افتتاح پنج پروژه میراث فرهنگی همزمان با دهه فجر در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علیرضا ارجمندی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر اظهار کرد: موزه مردم‌شناسی از جمله پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این موزه در خانه تاریخی زند واقع شده که با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است و در این موزه به مباحثی در زمینه سبک زندگی در این موزه پرداخته می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به اینکه پروژه‌های دیگر تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: مجتمع گردشگری «آرتا» واقع در بوستان هاشمی از دیگر پروژه‌های تکمیل شده اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوده که با هزینه‌ای بالغ بر ۵.۲ میلیارد تومان احداث شده است.

وی تصریح کرد: این مجتمع دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت پذیرایی بوده و با دارا بودن بخش‌هایی نظیر سالن ، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ، ظرفیت اشتغال ۵۷ نفر را فراهم کرده است.

ارجمندی یادآور شد: هتل آپارتمان زمزم با ۵۴ تخت واقع در خیابان اراک از دیگر پروژه‌هایی است که در ایام دهه فجر با سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: هتل اطلس واقع در خیابان اراک با سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار میلیون ریال احداث شده و در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در پایان متذکر شد: میهمان‌پذیر زرین از دیگر پروژه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده که با سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیون ریال احداث شده و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11454

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11454/افتتاح-پنج-پروژه-میراث-فرهنگی-گردشگری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir