کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگردان فیلم‌های مستند:

برگزاری جشنواره فیلم فجر برای ارتقای هنری قم مفید است

خبرگزاری فارس , 22 بهمن 1391 ساعت 8:13

قم نیوز: یکی از کارگردانان فیلم مستند گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری قم مفید بوده و آموزشگاه‌ها و مجامع هنری از این امر راضی هستند.


به گزارش قم نیوز، رضا رحیمی‌تنها با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم اظهار کرد: این جشنواره متناسب با حال و هوای شهر مذهبی قم برگزار می‌شود و تحقق چنین امری نشان‌دهنده توجه به استان‌ها و عدم تمرکز امکانات در تهران است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بلیط‌هایی در اختیار آموزشگاه‌های سینمایی یا افراد هنرمند قرار می‌دهد و این امر اقدامی مثبت است.

مدیر آموزشگاه آزاد سینمایی شهرت عنوان داشت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم اقدام شایسته‌ای محسوب می‌شود و این امر سبب خرسندی است که استان قم می‌تواند سهمی در این جشنواره بین‌المللی داشته باشد.

وی ادامه داد: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مفید بوده و آموزشگاه‌ها و مجامع هنری دیگر از این امر راضی هستند.

رحیمی‌تنها یادآور شد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی و کمبود بودجه در انجمن‌ها و مراکز فرهنگی و هنری قم برگزاری این جشنواره شرایطی برای هنرمندان فراهم می‌کند تا با تعامل و تبادل اطلاعات فرهنگی و هنری از این شرایط استفاده کنند.

وی با اشاره به موضوع و کیفیت فیلم‌هایی که در استان پخش می‌شود گفت: عنوان داشت: پس از پخش فیلم‌های جشنواره نظرسنجی‌هایی از تماشاگران صورت می‌گیرد که این نظرسنجی‌ها در داوری‌ها تأثیرگذار است.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11785

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11785/برگزاری-جشنواره-فیلم-فجر-ارتقای-هنری-قم-مفید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir