چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب : 11852
با حضور معاون استاندار قم

نمایشگاه صنایع دستی و زنان کارآفرین استان قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه صنایع دستی و زنان کارآفرین استان قم با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
نمایشگاه صنایع دستی و زنان کارآفرین استان قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، نمایشگاه صنایع دستی و زنان کارآفرین استان قم در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم با حضور مسئولان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم افتتاح شد.

در این مراسم مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری قم، مدیرکل حفاظت محیط زیست و مسئول بسیج کارمندی استان شرکت داشتند.

محسن محرری، معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم در جریان بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه، با مشکلات هنرمندان استان قم آشنا شد.

وی با تاکید بر اراده استانداری برای حل این مشکلات از تلاش برای احداث بازار بزرگ صنایع دستی استان قم خبر داد.

محرری همچنین با اشاره به زائر پذیر بودن شهر قم بر اهمیت استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز برای معرفی کردن صنایع دستی استان قم به مردم سراسر کشور تاکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه بر حمایت از هنرمندان استان قم برای ارائه هنر خود به سراسر کشور و بازارهای خارجی تاکید کرد.

معصومه ظهیری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم دیگر مهمان این مراسم بود که حمایت از صنایع دستی را راهی برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست.

نمایشگاه صنایع دستی و زنان کارآفرین استان قم کار خود را از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌ها آغاز کرد و تا جمعه ۲۷ بهمن ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه در ۱۰۶ غرفه به معرفی آثار هنرمندان قمی و زنان کارآفرین در رشته‌های مختلف صنایع دستی پرداخته که از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgx79q.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما