کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسخ به شبهات اعتقادي انگليسي زبانان در كانال نداي اسلام

قم نیوز , 29 بهمن 1391 ساعت 22:56

قم نیوز: كانال نداي اسلام راديو معارف در برنامه «پرسش و پاسخ اعتقادي» به شبهات اعتقادي انگليسي زبانان پاسخ مي‌دهد.


به گزارش قم نیوز، كانال نداي اسلام اين راديو با هدف پاسخ به شبهات و سؤالات اعتقادي و كلامي انگليسي زبانان، برنامه «پرسش و پاسخ اعتقادي Q & A on Islamic Beliefs» را روي آنتن مي‌برد.

در اين برنامه حجت الاسلام والمسلمين دكتر عباسعلي براتي از اعضاي هيئت علمي جامعه المصطفي العالميه، به بررسي و تحليل محورهاي موضوعي همچون جايگاه عقل در اعتقادات و باورهاي ديني و نسبت اسلام و سنت در نقد سخنان مصطفي اكيول نويسنده و روزنامه‌نگار ترك خواهد پرداخت.

برنامه «پرسش و پاسخ اعتقادي» به سردبير تهيه كنندگي نصير شفيع‌پور و گويندگي علي قنواتي سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۰:۱۵ از كانال نداي اسلام راديو معارف تقديم مخاطبان انگليسي زبان خواهد شد.

برنامه‌هاي كانال نداي اسلام ضمن دريافت از طريق گيرنده‌هاي ديجيتال خانگي(ست تاپ باكس) و پايگاه اطلاع رساني اين كانال به نشاني www.coiradio.com ، از طريق ماهواره badr۵ در مدار ۲۶ درجه شرقي با مشخصات فركانس ۱۱۸۸۱ مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ريت) ۲۷۵۰۰ افقي و نرخ تصحيح اطلاعات ۴/۳ با فرمت MPEG۴ و ماهواره Express AM۲۲ در مدار ۵۳ درجه شرقي با مشخصات فركانس ۱۲۵۸۲ مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ريت) ۲۴۰۰۰ عمودي و نرخ تصحيح اطلاعات ۳/۲ قابل دريافت است.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11993

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11993/پاسخ-شبهات-اعتقادي-انگليسي-زبانان-كانال-نداي-اسلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir