کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر قم:

بايد مطلوبيت استفاده از اتوبوس را بالا ببريم.

قم نیوز , 2 اسفند 1391 ساعت 17:59

قم نیوز: رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر قم گفت: بايد مطلوبيت استفاده از اتوبوس را بالا ببريم تا براي همشهريان توجيه داشته باشد و بتوانيم ترافيك را كاهش دهيم.


به گزارش قم نیوز، عباس ذاكريان در جلسه بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قم از سازمان اتوبوسراني گفت: واگذاري اتوبوس‌ها به بخش خصوصي اقدامي مثبت و ارزشمند بود كه با موفقيت اجرايي شد و بايد در راستاي حمايت از بخش خصوصي براي خدمات رساني مطلوب‌تر تلاش كرد.

وي بيان داشت: بايد به گونه‌اي برنامه ريزي شود تا اقبال مردم براي استفاده از اين ناوگان بيشتر شود و مردم به جاي استفاده از وسائل نقليه شخصي از سيستم حمل و نقل عمومي استفاده كنند.

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر قم تصريح كرد: براي اينكه اين امر اتفاق بيفتد بايد خدمات رساني مطلوب‌تري به مردم داشته باشيم و در كاهش زمان سفر شهري آنها بكوشيم.

ذاكريان تاكيد كرد: بايد مطلوبيت استفاده از اتوبوس را بالا ببريم تا براي همشهريان توجيه داشته باشد و بتوانيم ترافيك را كاهش دهيم.

وي با اشاره به خطوط BRT در شهر گفت: اين خطوط اهميت بسياري دارد كه بايد اجرايي شود و بايد بخشي از خيابان به خط اتوبوس اختصاص داده شده تا همشهريان به راحتي از آن استفاده كرده و بتوانند تردد كنند.

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر قم با اشاره به موضوع كارت بليط‌ها گفت: اين موضوع نيز اقدام مناسبي در شهر بود اما هنوز به نقطه مطلوب نرسيده‌ايم كه بايد تلاش‌هاي گسترده‌اي در اين راستا انجام دهيم.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12065

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12065/بايد-مطلوبيت-استفاده-اتوبوس-بالا-ببريم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir