کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام حسینی خبر داد:

استقبال تحصیل‌کردگان دانشگاهی از تحصیل در حوزه‌های خواهران

خبرگزاری مهر , 7 اسفند 1391 ساعت 16:14

قم نیوز: معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: هر ساله در زمان فراخوان پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با استقبال تحصیل‌کردگان دانشگاهی برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران مواجه هستیم.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی با اشاره به آغاز زمان پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران از ابتدای اسفندماه افزود: روند پذیرش که به صورت اینترنتی انجام می‌پذیرد تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد استقبال تحصیل‌کردگان دانشگاهی از حوزه‌های علمیه خواهران هستیم.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به آمار ثبت نام تحصیل‌کردگان دانشگاهی برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران در سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته ۴ هزار و ۷۴ نفر با مدارک دانشگاهی شامل هزار و ۷۶ نفر با مدرک کاردانی، ۲هزار و ۸۲۴ نفر با مدرک کارشناسی، ۱۶۴ نفر با مدرک کارشناسی ارشد و ۱۰ نفر با مدرک دکترا برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کردند.

وی رشته‌های تحصیلی افرادی که با مدرک دکترا در حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کرده‌ بودند را شامل دندانپزشکی، حقوق، ژنتیک مولکولی، اقتصاد نظری، آموزش زبان انگلیسی، پزشکی و زبان و ادبیات عرب ذکر کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه بانوان علاقمند با مدرک دیپلم می‌توانند برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کنند، افزود: امسال بر خلاف سال گذشته آزمون ورودی برای تمام ثبت نام کنندگان حذف شده است و افراد با توجه به سوابق تحصیلی و مصاحبه پذیرفته خواهند شد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12226

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12226/استقبال-تحصیل-کردگان-دانشگاهی-تحصیل-حوزه-های-خواهران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir