چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 12293
منبع : قم نیوز

عرضه 50 هزار عنوان کتاب دینی و حوزوی در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در استان قم گفت: بیش از 50 هزار عنوان کتاب تخصصی دینی و حوزوی دراین نمایشگاه توسط ناشران ارایه شده است.
عرضه 50 هزار عنوان کتاب دینی و حوزوی در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه
به گزارش قم نیوز، حمید خرمی اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در استان قم با حضور ۱۵۰ ناشر داخلی و خارجی برپا شده است.

وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه ۳۰ ناشر خارجی از کشورهای سوریه، اردن، لبنان، عراق و ترکیه شرکت دارند تا بتوانند تازه های نشر خود در زمینه ها علوم دینی را به نمایش بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۱۲۰ ناشر داخلی نیز که حوزه فعالیتی آنها صرفا در زمینه انتشار کتب دینی و حوزوی است آثار خود را در نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

خرمی خاطر نشان کرد: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه امسال برای سومین دوره در این استان در جهت تجهیز کتابخانه ها حوزه های علمیه و مدارس حوزوی سراسر کشور برگزار می شود.

وی در خصوص اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه کتاب به مسوولین حوزه های علمیه این امکان را می دهد تا بتوانند از این ظرفیت برای تجهیز کتابخانه های خود استفاده کنند.

خرمی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه ها همچنین برای ارتقا سطح کیفی و علمی فعالیت های پژوهشگران و محققان دینی نیز حائر اهمیت است تا علاوه بر آشنایی با تازه های نشر در این حوزه بتوانند نیازهای علمی خود را برطرف کنند.

وی در پایان به ارایه تخفیفات برای خرید کتاب طلاب و حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: نمایشگاه بستر مناسبی برای ارایه کتاب با قیمت های کمتر و دسترسی راحت تر برای اهل کتاب است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgwx9q.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما