چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 12476
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد قم:

نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه رضایت علما و طلاب را جلب کرد

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: علما، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه از سومین نمایشگاه کتاب حوزه رضایت داشتند.
نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه رضایت علما و طلاب را جلب کرد
به گزارش قم نیوز، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه،‌ سید رسول موسوی‌نژادیان با اشاره به پایان مدت برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه اظهار داشت: نمایشگاه کتاب حوزه در این دوره به خوبی برای طلاب، روحانیون و پژوهشگران سراسر کشور معرفی شده بود.

وی حضور گسترده و کم نظیر طلاب و فضلای حوزوی در سومین نمایشگاه کتاب حوزه را مورد توجه قرار داد و گفت: برخی اوقات تراکم جمعیت در نمایشگاه به حدی بود که در غرفه‌ها و در تردد بازدیدکنندگان دچار مشکلاتی شده بودیم.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد قم گفت: علما، اساتید و بزرگان حوزه‌های علمیه و همچنین بازدیدکنندگان نمایشگاه به ویژه طلاب و روحانیون خواهر و برادر از برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه به ویژه تنوع و دقت در انتخاب ناشران داخلی و خارجی رضایت داشتند.

موسوی نژادیان با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلاتی که برای سومین نمایشگاه کتاب حوزه در نظر گرفته بودیم به خوبی تا آخرین ریال در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت، اظهار داشت: بانک صادرات خدمات بسیار خوبی در عرضه بن کارت‌های الکترونیک و نیز برخورد مناسب با مراجعه کنندگان داشت.

وی افزود: در دوره‌های بعدی نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه تلاش خواهیم کرد تا سقف اعتبارات و تسهیلاتی که در اختیار طلاب، پژوهشگران و مؤسسات علمی و حوزوی قرار می‌دهیم، با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjmxev.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما