کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور خبر داد

سامان دهی مطلوب بوستان‌ها در قم

قم نیوز , 3 فروردين 1392 ساعت 17:18

قم نیوز: رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور گفت: سامان دهی بوستان‌ها به ویژه 10 بوستان شاخص و بزرگ قم به منظور اسکان موقت زائران که توسط شهرداری صورت گرفته از نکات برجسته در نوروز 92 است.


به گزارش قم نیوز، منوچهر جهانیان با بیان اینکه مسئولان و مدیران ملی و استانی در سراسر کشور عزمی جدی برای تسهیل سفرهای نوروزی دارند اظهار کرد: این امر در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت و تاکیدات ایشان مبنی بر تقویت شادابی، شور و نشاط اجتماعی در تعطیلات صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ارائه خدماتی چون اسکان، پذیرایی، امور فرهنگی، بهداشتی و تورهای گردشگری در قم نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است افزود: سامان دهی بوستان‌ها به ویژه ۱۰بوستان شاخص و بزرگ قم به منظور اسکان موقت زائران که توسط شهرداری صورت گرفته از نکات برجسته در نوروز ۹۲ است.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور خاطرنشان کرد: امسال شاهد زیباسازی معابر، بلوارها و شوارع اصلی و فرعی قم و نیز ورودی‌ها توسط شهرداری هستیم و هرچند این کار در گذشته هم انجام می شد اما در سال جاری بسیار چشمگیرتر بوده و به یقین مسافران نوروزی هم رضایت بیشتری از این امر خواهند داشت.

وی ادامه داد: قم جزو پنج استان برتر کشور از نظر جذب گردشگر است به همین دلیل می توان کمپ‌های دائمی برای استقرار مسافران ایجاد کرد و امر باید در اولویت باشد زیرا بر اساس آمار، تاکنون استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران و قم بیشترین آمار ورودی مسافر را داشته اند.

جهانیان با بیان اینکه دولت از افزایش سفرها حمایت می کند گفت: در این زمینه نگاه ویژه ای وجود دارد و همین مسئله سبب افزایش سفرهای نوروزی در سال جاری شده است به طوری که تا شب گذشته آمار اقامت شبانه در سراسر کشور بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بوده است.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12845

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12845/سامان-دهی-مطلوب-بوستان-ها-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir