کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم در بازدید از مراکز خدمات ستاد تسهيلات زائرين

نشاط وشادابی مسوولان در ارائه خدمات به زائرین باید تا پایان تعطیلات حفظ شود

قم نیوز , 4 فروردين 1392 ساعت 9:00

قم نیوژ: استاندار قم از فعاليت‌هاي بخش‌هاي مختلف ستاد تسهيلات زايرين بازرسي كرد و در جريان روند خدمت رساني به زائران قرار گرفت.


به گزارش قم نیوز، كرم رضا پيريايي در حاشيه بازديد از فعاليت‌هاي ستاد تسهيلات زائرين استان، بر ضرورت توسعه فعاليت‌هاي اطلاع رساني و خدماتي به زائرين و مسافرين نوروزي تاكيد كرد و اظهار داشت: هماهنگي و همكاري دستگاه‌هاي فعال در ستاد تسهيلات زائرين استان در راستاي توسعه خدمات و اطلاع رساني گسترده به زائرين باشد.

وي به خدماتي كه در نوروز امسال به فعاليت‌هاي ستاد تسهيلات زائرين اضافه شده اشاره كرد و گفت: بهسازي و زيباسازي بلوار زائر، ورودي‌هاي شهر، بوستان‌هاي سطح شهر و اقامتگاه‌هاي موقت از جمله اقدامات ارزشمند ستاد تسهيلات زائرين در نوروز امسال بوده است.

استاندار قم افزايش سفرهاي نوروز و ورودي‌هاي به استان را مهم ارزيابي كرد و افزود: افزايش سطح خدمات و اطلاع رساني در ستاد جلب رضايت مردم و در پي آن افزايش ورودي به شهر را در پي داشته است.

پيريايي بر ضرورت عزم مديران براي افزايش سرانه اقامت مسافران در استان تاكيد كرد و گفت: توسعه زيرساخت‌هاي اقامتي و تامين نيازمندي‌هاي زائرين و مسافرين از جمله اقداماتي است كه مي‌تواند سرانه اقامت در استان را افزايش دهد.

وي روند خدمات رساني به زائرين و مسافرين نوروزي در استان را خوب ارزيابي و خاطرنشان كرد: تا پايان تعطيلات نوروز نبايد هيچ خللي در روند خدمات رساني به زائرين و مسافرين رخ دهد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12858

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12858/نشاط-وشادابی-مسوولان-ارائه-خدمات-زائرین-باید-پایان-تعطیلات-حفظ-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir