کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران استان ق

سفر ایمنی را برای مسافران نوروزی فراهم می‌کنیم

قم نیوز , 4 فروردين 1392 ساعت 22:04

قم نیوز: رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به مجموعه تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد امنیت در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در تلاش هستیم سفر ایمنی را برای مسافران نورروزی فراهم کنیم.


به گزارش قم نیوز، محسن اوروجی به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای امور امدادی و درمانی در ایام نوروز پرداخت و اظهار داشت: در تلاش هستیم با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر، آتش نشانی، مرکز بهداشت، اورژانس و اداره کل راه و شهرسازی سفر ایمنی را برای زائران کریمه اهل بیت و مسافران نوروزی رقم بزنیم.

وی از استقرار ۱۴ پایگاه هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و ابراز داشت: از جمله نقاط استقرار این اکیپ‌ها در عوارضی‌های قم-تهران، قم-کاشان، جاده‌های سلفچگان، طایقان و گرمسار است.

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائرین استان قم یادآور شد: یک اکیپ اتوبوس آمبولانس هلال احمر نیز برای خدمات‌دهی به بانوان در عوارضی اتوبان قم - تهران مستقر شده است.

وی نیروهای اکیپ‌های امدادی هلال احمر را روزانه ۷۵ نفر ذکر کرد و ابراز داشت: جمعیت هلال احمر ۳۲ پست راهنمایی نوروزی نیز برای ارائه اطلاعات لازم به زائران و مسافران دایر کرده است.

اوروجی در ادامه به اقدامات آتش نشانی برای ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی استان قم روزانه با ۶۰ نفر شیفت به همراه ۳۹ ماشین و ۳ موتور آمادگی رسیدگی به حوادث احتمالی را دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12873

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12873/سفر-ایمنی-مسافران-نوروزی-فراهم-می-کنیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir