کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاري تورهاي قم‌گردي در نوروز

6 فروردين 1392 ساعت 13:43

قم نیوز: سرپرست اداره كل ميراث ‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري قم از برگزاري تورهاي قم‌گردي رايگان در نوروز امسال خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سيدمهدي حسيني امروز با اشاره به ظرفيت بالاي جاذبه‌هاي گردشگري استان قم گفت: با توجه به ضرورت معرفي و آشنايي بيشتر مردم قم و مسافران ورودي با جاذبه‌هاي تاريخي، مذهبي و طبيعي استان با همكاري دانشگاه علمي-كاربردي صنايع‌دستي استان و شهرداري قم تورهاي قم‌گردي از ابتداي تعطيلات نوروزي امسال راه‌اندازي شده و در دو شيفت صبح و عصر به تمام علاقه‌مندان خدمات رساني مي‌كنند.

وي افزود: در اين تور قم‌گردي مسافران ضمن زيارت حرم مطهر كريمه اهل بيت (س) و حضور در مسجد مقدس جمكران، از موزه مردم شناسي واقع در خانه تاريخي زند، موزه هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي در خانه تاريخي يزدان‌پناه، محوطه باستاني قلي درويش، مسجد جامع، تيمچه بازار، مقابر گنبد سبز و ساير اماكن مذهبي- تاريخي و فرهنگي استان به صورت رايگان بازديد مي‌كنند.

حجت‌الاسلام حسيني ادامه داد: اين بازديد كنندگان در طول سفر يك روزه خود تحت پوشش بيمه هستند و هداياي فرهنگي، مذهبي و اقلام اطلاع‌رساني بين آن‌ها توزيع مي‌شود.

انتهای پیام/119/


کد مطلب: 12944

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12944/برگزاري-تورهاي-قم-گردي-نوروز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir