کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم عنوان کرد:

حرکت دسته عزاداری پرسنل شهرداری در روز شهادت حضرت زهرا(س)

7 فروردين 1392 ساعت 11:47

قم نیوز: مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم گفت: به استانداري قم پيشنهاد شده است تا در روز شهادت حضرت زهرا(س)دسته عزاداري كاركنان شهرداري و ديگر ادارات استان به سمت حرم مطهر حركت كنند.


به گزارش قم نیوز، علي حاجي رضا با اشاره به آغاز ايام فاطميه اظهار كرد: همزمان با تشكيل ستاد استقبال از بهار در شهرداري قم، ستاد فاطميه نيز به منظور برنامه ريزي براي اجراي فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي با موضوع حضرت زهرا(س) تشكيل شد.

وي با اشاره به ديدار مديران شهرداري با علما و مراجع تقليد عنوان كرد: تاكيد علما و حتي مقام معظم رهبري حفظ شان و منزلت حضرت زهرا(س) در برنامه‌ها بود و به اين لحاظ شهردار قم تاكيد داشت كه برنامه‌ها با اين رويكرد دنبال شود.
مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم ادامه داد: به اين دليل در تبليغات محيطي كار تلفيقي صورت گرفت و نوروز فاطمي را به هموطنان تبريك گفتيم.

وي بيان داشت: با آغاز ايام فاطميه، ريسه‌هاي رنگي جمع‌آوري و پرچم جمهوري اسلامي و پارچه‌هاي مشكي جايگزين شد ضمن اينكه بنرهاي تسليت ايام شهادت حضرت زهرا(س) در سطح شهر نصب شد.

حاجي رضا عنوان كرد: ايستگاه‌هاي صلواتي در ورودي شهر برپا شدند و البته با توجه به ايام عزاداري پيش رو، حجم سياهپوش شدن‌ها بيشتر خواهد شد.

وي اظهار داشت: به استانداري قم پيشنهاد شده است تا در روز شهادت حضرت زهرا(س) دسته عزاداري كاركنان شهرداري و ديگر ادارات استان به سمت حرم مطهر حركت كنند تا شان حضرت زهرا(س) حفظ شود.

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم از حمايت معنوي مراسم‌هاي مذهبي مردمي در اين ايام خبر داد و گفت: روز شهادت حضرت زهرا(س) نيروهاي خدمات شهري آماده نظافت مسير و شست و شوي معابر هستند.

وي گفت: كساني كه قصد برپايي ايستگاه صلواتي در روز شهادت حضرت زهرا(س) دارند لازم است با مراجعه به معاونت خدمات شهري شهرداري مجوز لازم را اخذ كنند.



انتهاي پيام/119/


کد مطلب: 12956

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12956/حرکت-دسته-عزاداری-پرسنل-شهرداری-روز-شهادت-حضرت-زهرا-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir