کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري

قم از ظرفيت گردشگري مذهبي به نحو مطلوب بهره برده است

قم نیوز , 12 فروردين 1392 ساعت 17:52

قم نیوز: مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري با تبيين ظرفيت‌هاي گردشگري استان قم گفت: استان قم توانست به نحو مطلوب از ظرفيت‌هاي گردشگري مذهبي بهره ببرد.


به گزارش قم نیوز، بهروز جلالي در حاشيه بازديد از ستاد تسهيلات كميته زائران استان قم بيان كرد: در بازديدهايي كه از حوزه‌هاي شهري صورت گرفت فعاليت‌هاي دستگاه‌هاي استان قم مثبت ارزيابي شد.

وي فعاليت دستگاه‌هاي استاني را در ميزباني از زائران نوروزي بسيار شايسته عنوان كرد و گفت: عملكرد مطلوب و منسجم اين دستگاه‌ها نشان از همدلي و تعامل مناسبي است كه در اين راستا صورت مي‌گيرد.

مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري ادامه داد: تعامل و همدلي دستگاه‌ها در ميزباني از زائران و گردشگران موجب رضايت و خوشنودي زائران از تسهيلات فراهم آمده گردشگري شد.

وي همچنين از تعامل و همكاري مناسب تمام استان‌ها در ميزباني از مسافران نوروزي خبرداد و ذكر كرد: استان قم امسال توانست از ظرفيت تاريخي و مذهبي كه در اين استان وجود دارد به نحو مطلوب استفاده كند.

جلالي با ابراز رضايت از خدمات رساني ستاد تسهيلات زائران در استان قم بيان كرد: خدمات رساني مناسبي در پذيرايي از زائران و گردشگران در قم صورت مي‌گيرد كه اين خدمات رساني تنها به ايام نوروزي اختصاص ندارد.

وي اذعان داشت : قم در تمام روزهاي سال ميزبان گردشگران داخلي و خارجي است به گونه‌اي كه در سه روز پاياني هرهفته اين استان پذيراي نيم ميليون زائر و گردشگر است.

مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه گردشگري زيارتي جايگاه ويژه‌اي بين شعيان دارد هموطنانمان يك بسته گردشگري مذهبي را در سبد سالانه خود تعريف مي‌كنند و به همين دليل قم هميشه ميزبان زائران و مسافران است.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 13067

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13067/قم-ظرفيت-گردشگري-مذهبي-نحو-مطلوب-بهره-برده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir