کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم در گردهمايي بازرسان انتخابات:

قم حماسه آفرين، آماده خلق حماسه ديگري است

21 خرداد 1392 ساعت 11:15

قم نیوز: استاندار قم با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت: قم حماسه آفرين، آماده خلق حماسه ديگري است.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومي استانداري قم، کرمرضا پیریایی در گردهمایی توجیهی- آموزشی بازرسان انتخابات استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداري برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: خصيصه انقلابي بودن، ولایت مداری و شور و نشاط انتخاباتي در قم بستر مناسبي را براي حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پيش رو فراهم كرده است.

وي با بيان اين كه مردم قم همواره پيشگام در صحنه هاي مختلف دفاع از نظام و انقلاب بوده اند، به ميزان مشاركت بالاي قم در انتخابات گذشته اشاره و تصريح كرد: مردم قم همانگونه كه در پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان منشأ بیداری اسلامی نقش تاثیر گذار و مهمی داشتند، در انتخابات 24 خرداد نیز به یقین حماسه‌ساز خواهند شد.

استاندار قم با اشاره به اين كه تمام سازو كارهاي لازم براي برگزاري انتخاباتي پرشور و باشكوه در قم فراهم شده است، خاطرنشان کرد: مردم حماسه آفرين قم، به يقين حضوري دشمن شكن و گسترده در پاي صندوق هاي راي خواهند داشت.

پيريايي همچنين به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نظارت در انتخابات، اشاره كرد و عنوان داشت: خوشبختانه فضاي معنوي قم كار را براي مجريان و نظار انتخابات اسان كرده است.

استاندار قم با بيان اين كه برای تحقق حماسه سیاسی باید با وحدت، همدلی و همفکری طوری عمل کنیم که شهر قم در زمینه های کمی و کیفی انتخابات الگو باشد، افزود: به فضل الهي و همت مردم بصير، قم حماسه آفرين، آماده خلق حماسه ديگري است.

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14196

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14196/قم-حماسه-آفرين-آماده-خلق-ديگري

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir