کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی پیامی:

آيت الله نوري همداني حضور گسترده مردم درانتخابات را به رهبر معظم انقلاب تبريك گفت

خبرگزاری ايرنا , 27 خرداد 1392 ساعت 11:55

قم نیوز: حضرت آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد با صدور پيامي حضور گسترده و باشكوه مردم درانتخابات رياست جمهوري را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي تبريك گفت.


به گزارش قم نیوز، در اين پيام  آمده است: حضور پرشور مردم متعهد ايران اسلامي كه به دعوت حضرتعالي لبيك گفته و حماسه سياسي پرشكوهي ايجاد كردند را به محضر مباركتان تبريك عرض مي كنيم.

وي افزود: از مردم متعهد ايران كه از آغاز انقلاب اسلامي در زير پرچم امام راحل در تمام عرصه ها با حضور ولايتمدارانه خود رشد سياسي خود را نشان دادند و از آن پس نيز در عرصه ولايتمداري در راه نگهداري آرمان هاي اسلامي همواره حضور پر نشاط خود را حفظ كردند و اكنون با ايجاد اين حماسه اتحاد و وحدت خودشان و عظمت اسلام را در برابر دشمنان به نمايش گذاشته را به محضر مباركتان و مردم متعهد ايران كه اين حماسه را با شور و نشاط خلق كردند تبريك گفته و تقدير مي كنيم.

دربخش ديگري از پيام آيت الله نوري همداني آمده است: به جناب حجت الاسلام و المسلمين آقاي دكتر حسن روحاني رييس جمهور منتخب نيز تبريك گفته و اميدواريم كه إن شاء الله با پيروي از منويات حضرتعالي در عرصه حفظ ارزش هاي اسلامي و رفع مشكلات مردم و ايجاد حماسه اقتصادي موفق باشند و در راه نشان دادن عظمت و اقتدار اسلامي در همه عرصه ها در برابر دشمنان اسلام موفق و باعث سربلندي ايران اسلامي باشد.

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14372

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14372/آيت-الله-نوري-همداني-حضور-گسترده-مردم-درانتخابات-رهبر-معظم-انقلاب-تبريك-گفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir