کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه:

منتظران باید برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس , 2 تير 1392 ساعت 14:08

قم نیوز: رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه گفت: باید در ابعاد مختلف به ترسیم برنامه‌ها و فعالیت‌ها بپردازیم، زیرا اقتضای جامعه منتظر برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.


به گزارش قم نیوز،  حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) اظهار کرد: توحید و عبادت خدای یگانه در عمل پایه اساسی حکومت مهدوی است.
 
وی خاطرنشان کرد: حکومت مهدوی در همه عرصه‌های فکری، اقتصادی و فرهنگی کاربرد دارد، بنابراین برطرف کردن فقر و جهل از جمله ویژگی‌های این حکومت محسوب می‌شود.
 
رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه با اشاره به نهضت انقلاب اسلامی گفت: حرکت امام خمینی(ره) مبتنی بر اهداف حکومت مهدوی بوده و اکنون توسعه و گسترش انقلاب در این حوزه را شاهد هستیم.
 
وی عنوان داشت: حاکمیت توحید از اهداف اساسی انقلاب بوده که لازمه آن نگاه واحد به جهان، انسان و زندگی است.
 
کلباسی خاطرنشان کرد: الگوی جامعه مهدوی از جهات مختلف حائز اهمیت است و هیچگاه نباید تصور کنیم که کار تمام شده و به نقطه پایانی رسیدیم، زیرا معیارهای حکومت اسلامی به اندازه‌ای بزرگ است که قرن‌ها باید در این زمینه کار شود.
 
وی یادآور شد: تفکر جهانی با تفکر منطقه‌ای و محلی متفاوت است، بنابراین حرکت کردن به سوی جهانی شدن به نگاه و ویژگی‌های خاص نیازمند است.
 
رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه تأکید کرد: باید در ابعاد مختلف به ترسیم برنامه‌ها و فعالیت‌ها بپردازیم زیرا اقتضای جامعه منتظر برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.


انتهای پیام/122


کد مطلب: 14583

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14583/منتظران-باید-ظهور-حضرت-ولیعصر-عج-برنامه-ریزی-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir