سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 14837
رئیس مرکز ملی پاسخ‌گویی به سوالات دینی خبر داد:

پاسخ گویی به ۱۵ میلیون سوال دینی در طول ۶سال

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز ملی پاسخ‌گویی به سوالات دینی گفت: این مرکز در شش سال اخیر به بیش از ۱۵ میلیون سوال دینی پاسخ داده است.
مرکز ملی پاشخگویی به سوالات دینی
مرکز ملی پاشخگویی به سوالات دینی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی مخدوم عصر دیروز در جمع کارشناسان پاسخگویی این مرکز با اشاره به حجم فعالیت مرکز ملی پاسخگویی دینی اظهار کرد: در شش سال اخیر بیش از 15 میلیون سوال از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی پاسخ داده شده و کارشناسان این مرکز به صورت تلفنی، پیامکی، مکتوب و در فضای مجازی به سوالات دینی پاسخ می‌دهند.
 
مخدوم اشاره به اهمیت پرسش و پاسخگویی در دین مبین اسلام گفت: فطرت انسانی جویای یافتن پاسخ پرسش‌ها است و از طرف دیگر هیچ دینی به اندازه دین مبین اسلام فضا برای طرح پرسش و پاسخگویی را فراهم نکرده است.
 
وی اضافه کرد: دنیای امروز دچار تحول است که از جمله اولین تبعات این تحولات ایجاد پرسش‌ها برای انسان‌ها است.
 
رئیس مرکز ملی پاسخ‌گویی به سوالات دینی با اشاره به سابقه دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه پاسخگویی دینی اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی بزرگترین و پرسابقه ترین نهادی است که در حوزه پاسخگویی به سوالات دینی فعالیت می‌کند.
 
مخدوم آغاز به کار مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی را مربوط به شش سال پیش دانست و افزود: مرکز پاسخگویی به سوالات دینی به تدبیر هیئت امنا و رئیس وقت دفتر تبلیغات اسلامی تاسیس شد که در سال‌های اخیر گسترش پیدا کرد و به گونه ای مورد اعتماد مردم قرار گرفت که نیازی به تبلیغات برای معرفی این مرکز نبوده است.
 
رئیس مرکز ملی پاسخ‌گویی به سوالات  دینی رمز موفقیت این مرکز را در دو نکته دانست و افزود: اولین رمز موفقیت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی حمایت چشمگیر مسئولین دفتر تبلیغات بوده است و رمز دوم موفقیت مرکز، فعالیت مخلصانه کارشناسان پاسخگو است که مهم ترین برگ برنده این مرکز بوده است.
 
مخدوم با اشاره به مشکلات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در سال گذشته گفت: شش ماهه دوم سال گذشته به سختی برای این مرکز گذشت و با کاستی‌ها و بی مهری دستگاه‌ها، تنها 50 درصد از بودجه مصوب این مرکز وصول شد که با کمک‌های رییس دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در سال گذشته به فعالیت خود ادامه داد.
 

انتهای پیام /122
https://qomnews.ir/vdccm4qs.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما