کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط مدیر روابط عمومی مسجد جمکران اعلام شد:

برنامه‌های مسجد جمکران در هفته پایانی شعبان

خبرگزاری تسنیم , 12 تير 1392 ساعت 10:15

قم نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد جمکران برنامه‌های هفته پایانی ماه مبارک شعبان در این مکان مقدس را تشریح کرد.


به گزارش قم نیوز، ابراهیم صدوقی به تشریح برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این هفته مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در آخرین هفته از ماه مبارک شعبان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت قرآن در صحن اصلی این مکان مقدس آغاز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: پس از قرائت قرآن برنامه بیان احکام توسط یکی از کارشناسان واحد ارشاد و مشاوره مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد و در ادامه مراسم سخنرانی این هفته مسجد مقدس جمکران توسط حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیا اجرا خواهد شد.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران افزود: دعای توسل این هفته مسجد مقدس جمکران نیز با حضور خیل کثیری از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عج) از اقصی نقاط ایران اسلامی و با قرائت ذاکر اهل بیت (ع) حاج علی حسین نژاد برگزار خواهد شد.
 
صدوقی در پایان خاطر نشان کرد: سایر بخش‌های فرهنگی و خدماتی مسجد مقدس جمکران از جمله مرکز فرهنگی و هنری کودکان گل نرگس،‌ واحد ارشاد و مشاوره، دارالقرآن و کتابفروش‌های این مکان مقدس در خدمت عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) می باشند.
 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14872

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14872/برنامه-های-مسجد-جمکران-هفته-پایانی-شعبان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir