شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 14967
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی:

8500 مبلغ در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 8 هزار و 500 نفر از طلاب و روحانیون در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کشور خبر داد.
8500 مبلغ در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال 8 هزار و 500 نفر از طلاب از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف تبلیغی اعزام می‌شوند.
 
وی گفت: از این تعداد 6 هزار نفر آنها از حوزه علمیه قم بوده و سایرین نیز از حوزه‌های علمیه استانهایی همانند اصفهان، تهران، اهواز و خراسان هستند.
 
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص ساماندهی مبلغان اقدامات گسترده‌ای صورت داده است، افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همه امکانات و ظرفیت‌های خود را برای امر بهتر تبلیغ به کار بسته است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه تبلیغ عملی و رفتاری از طرف روحانیون نیز مهم است، عنوان داشت: مردم باید احساس کنند که مبلغان از میان خود آنها هستند و تا وقتی که این امر محقق نشود تبلیغ تاثیر بسزایی نخواهد داشت.
 
حجت‌الاسلام روستا آزاد افزود: اگر مبلغان بخواهند سیره پیامبر(ص) را دنبال کنند، باید با مردم در سختی‌ها و مشکلات همراه باشند.
 
وی گفت: فراموش شدن فضائل اخلاقی یکی از مشکلات جامعه امروزی ما است که طلاب و روحانیون در ایام ماه مبارک رمضان باید نسبت به این مسئله اهتمام ویژه ای داشته باشند و مبلغان می‌توانند با برخورد خوب و بهره‌گیری از آیات و روایات اخلاقی این نقص را در اجتماع برطرف کنند.
 
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حضور پررنگ روحانیون در محل‌های تبلیغی اثرات فراوانی دارد، به برخی از مشکلات جامعه به خصوص جوانان اشاره کرد و افزود: افزایش شیوع اعتیاد به مواد مخدر در بین جوانان، افزایش طلاق و مشکلات رفتاری جوانان از جمله مهمترین مشکلاتی است که جوانان با آن دست به گریبان هستند که مبلغان باید به آنها توجه کنند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcguy9q.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما