کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی قم:

اقدامات فرهنگی، محوری ترین رویکرد نیروی انتظامی است

30 تير 1392 ساعت 9:00

قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: اقدامات فرهنگی و پیش‌دستانه محوری ترین رویکرد نیروی انتظامی است.


به گزارش قم نیوز به نقل از معاونت اجتماعی ناجای قم، پورامینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم دیدار و در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های مشترک علمی، آموزشی و فرهنگی تفاهم نامه همکاری منعقد و به امضاء طرفین رسید.
 
سردار مجتبایی در این دیدار طی سخنانی پنج ماموریت مهم برای پلیس قم از ابتدای خرداد ماه سال جاری برشمرد و اظهارکرد: برگزاری انتخابات و هیجانات پس از آن، هیجانات پس از راهیابی ایران به جام جهانی فوتبال، برگزاری مراسم نیمه شعبان و سفر همزمان و نادر دو رئیس جمهور به استان قم که با لطف الهی و همکاری مردم و مسئولان که به نحو خوبی پشت سر گذاشته شدند.
 
وی با بیان اینکه یکی از محوری ترین اقدامات نیروی انتظامی پرداختن به اقدامات فرهنگی و پیشدستانه است ادامه داد: در گذشته اقدامات پلیس بیشتر سلبی بود ولی بحمدالله امروز جنبه ایجابی و راهنمایی دارد.
 
فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با تاکید بر اینکه همه در برابر جامعه ایثارگری مسئول هستند ایثارگران را جامعه ای متعهد عنوان کرد و گفت: حفظ شأن خانواده شهداء و جانبازان بر همه مردم واجب است، قدردان بودن حداقل کار برای این خانواده‌هاست.
 
وی افزود: جای خوشحالی دارد که این دو مجموعه پلیس و بنیاد شهید با یکدیگر هم نظر هستند، انشاءالله این تفاهم نامه توان علمی فرهنگی را ارتقاء و منجر به یک هم افزایی می‌شود.
 
فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن مشکلات برخی از جانبازان استان اظهارکرد: جانبازانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند مجموعه بنیاد شهید استان با تهیه لیستی از اسامی آن‌ها و تحویل به این فرماندهی برای خودروهای این افراد برچسب مجوز ورود به طرح ترافیکی صادر می‌شود.
 
سردار مجتبایی در ادامه بر جذب و استخدام فرزندان خانواده‌های شهداء، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در مجموعه نیروی انتظامی استان تاکید کرد.
 
پورامینی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم نیز طی سخنانی با تشریح اقدامات مجموعه بنیاد شهید استان، واحد مددکاری این مجموعه را واحدی فعال عنوان کرد و بر لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت علمی میان دو مجموعه تاکید کرد.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی آرامش بخش جامعه شده است، اینکه ما در کمال آرامش زندگی می‌کنیم مرهون تلاش شبانه روزی و از جان گذشتگی کارکنان نیروی انتظامی است.
 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 15384

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15384/اقدامات-فرهنگی-محوری-ترین-رویکرد-نیروی-انتظامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir