کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار كلانشهر قم مطرح كرد:

اهتمام زوج‌هاي جوان به بهره‌گيري از سبك زندگي ديني

روابط عمومی شهرداری قم , 17 مهر 1392 ساعت 22:37

قم نیوز: مراسم جشن ازدواج زوج‌هاي خبرنگار قمي با حضور شهرداري قم در مجتمع توريستي آرتا برگزار شد.


به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمددلبری شهردار کلانشهر قم در اين مراسم ضمن تبريك به زوج‌هاي جوان گفت: زوج‌هاي جوان بايد توجه داشته باشند كه در روزهاي اول زندگي خود به فكر ساختن زندگي بوده و اجازه ندهند كه مشكلات برآنها غلبه كند.

وي با بيان اينكه بايد حضرت علي(ع) و حضرت زهرا(س) را به عنوان الگوي خود قرار دهيم گفت: اين دو گوهر بهترين الگو براي زندگي ما هستند كه مي توانند نقش موثري در ترويج زندگي به سبك اسلامي داشته باشند.
شهردار كلانشهر قم تاكيد كرد: اين دو زوج آسماني، با كمترين هزينه‌ها زندگي خود را شروع كردند كه اين بايد براي زوج‌هاي جوان ما الگو بوده و بر همين اساس زندگي مشترك خود را آغاز كنند.

وي به موضوع كار خبر و اطلاع رساني اشاره كرد و گفت: كار خبرنگاري يكي از مشاغل سخت به شمار مي‌رود و توصيه بنده به همسران خبرنگارها اين است كه شرايط كاري آنها را درك كنند.

دلبري افزود: خبرنگاران نه روز دارند و نه شب و حتي در روزهاي تعطيل هم به كار و فعاليت و اطلاع رساني مشغول هستند و اگر عشق در كار وجود نداشته باشد، قطعا كار به جايي نخواهد رسيد.

وي با بيان اينكه خبرنگاران رسالت مهمي را بر دوش دارند خاطرنشان کرد: حضور در این حرفه به دلیل علاقه به موضوع آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است و مسائل دیگر توجیهی ندارد.

شايان ذكر است در پايان اين مراسم زوج‌هاي جوان هداياي خود را از شهرداري دريافت كردند.

انتهای پیام /105


کد مطلب: 15569

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15569/اهتمام-زوج-هاي-جوان-بهره-گيري-سبك-زندگي-ديني

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir