کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله فاضل لنکرانی:

مجموعه نیروی انتظامی درقم موفق عمل کرده است

خبرگزاری مهر , 20 اسفند 1392 ساعت 8:40

قم نیوز: آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی از اساتید برجسته حوزه علمیه گفت: مجموعه نیروی انتظامی در استان قم موفق عمل کرده است.


به گزارش قم نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،وی در دیدار فرمانده انتظامی قم افزود: دراین راستا اگر جرائم خردی در گوشه و کنار استان رخ می دهد، امری طبیعی است.
وی دربخش دیگری ازسخنان خود گفت: ناجا امروز در نظام جمهوری اسلامی، تلاش گسترده و فوق آنچه که به حسب ظاهر در محدوده وظایفش قرار می گیرد، انجام می دهد.
فاضل لنکرانی اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که نیروی انتظامی در حفظ و برقراری امنیت کشور سهم بسزایی دارد، حتی در مسائل فرهنگی نیز اقدامات خوب و عمیقی انجام داده که این خود از عنایت خداوند محسوب می شود.
وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی تحت چارچوب دین است و در مسیر آنچه که خدا می خواهد گام بر می دارد و آرامش را در جامعه نه بر حسب ظاهر و رفع تکلیف، بلکه به نحو شیرین در ذائقه مردم قرار می دهد.
فرمانده انتظامی قم نیز در ابتدای این دیدار گفت: نیروی انتظامی به لحاظ ماموریتی که بر عهده دارد، چه در طیف فرماندهان، مدیران، کارکنان و حتی سربازان نیاز به ارتباط با مراجع، علما و بزرگان دارد.
سردار کاظم مجتبایی افزود: کار نیروی انتظامی، کاری سخت و فرسایشی است و این ارتباط می تواند فرماندهان و مجموعه ناجا را در مسیر واقعی خود قرار دهد.

انتهاي پیام/126


کد مطلب: 20550

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/20550/مجموعه-نیروی-انتظامی-درقم-موفق-عمل-کرده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir