کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هزار مبلغ قمی به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند

خبرگزاری مهر , 9 فروردين 1393 ساعت 18:00

قم نيوز: مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: هزار مبلغ و مبلغه در ایام فاطمیه دوم برای امر تبلیغ در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اعزام می شوند.


به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام سید غلام عباس موسوی اظهار داشت: هزار مبلغ و مبلغه از ۱۱ تا ۱۵ فروردین برای تبلیغ در ایام فاطمیه و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سراسر کشور اعزام می شوند و سهم مبلغه ها ۱۵ درصد می باشد.

وی با بیان این که بیشتر مبلغان اعزام شده به مناطق تبلیغی بومی آن منطقه هستند، افزود: اعزام مبلغان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد خواهد داشت.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی باتوجه به رسالت تبلیغی فرهنگی خود در ایام فاطمیه دوم برای تبیین معارف و سیره حضرت فاطمه(س) مبلغانی را به سراسر کشور اعزام می کند و مبلغان می توانند به سامانه ثبت نام اعزام مبلغ مراجعه کرده و مناطق تبلیغی خود را انتخاب کنند.

تبلیغ چهره به چهره و حضور در جمع جوانان

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز و افزایش صله رحم در این روزها ابراز کرد: مبلغان با حضور در مناطق مختلف کشور، تشکیل حلقه های معرفت، تبلیغ چهره به چهره، روضه اهل بیت(ع) و حضور در جمع جوانان و نوجوانان را تبلیغ داشته و از این فرصت برای تبلیغ کلام وحی در ایام عید و دید و بازدیدها بیشتر استفاده می کنند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: برگزاری مجالس فاطمی شناسی و معرفی مکتب اهل بیت(ع) و معارف حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از کارهای دیگر مبلغان است.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا(س)، مدافع ولایت و یگانه بانوی همه عصرها می باشند و زندگانی ایشان برای همگان الگو و اسوه ای ماندگار است.

حضرت فاطمه(س) سهم بزرگی در گسترش معارف اسلامی دارند

وی افزود: حضرت زهرا(س) سهم بزرگی در ولایت و امامت و گسترش معارف اسلامی داشتند و بیانات گوهربار ایشان و صحیفه فاطمیه برای بهره بردن همه مردم در زمان حاضر بسیار موثر است.
انتهاي پيام/126


کد مطلب: 21169

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21169/هزار-مبلغ-قمی-مناطق-مختلف-کشور-اعزام-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir