کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم , 16 فروردين 1393 ساعت 12:11

قم نیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران مغرضانه و کینه ورزانه است و دولتمردان ما باید پاسخ مناسبی به این اقدام بدهند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند.


به گزارش قم نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در جلسه درس خارج فقه خود شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقان و مرگ بر صهیونیست‌ها را دارای ریشه قرآنی دانست و اظهار کرد: شعارهای ما مبانی دینی دارد و مبنای نظام ما اشدا علی الکفار، اسلام و حکومت اسلامی است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه باید رویکرد ما در برخورد با غربی‌ها تهاجمی باشد افزود: از آنجا که ما قدرت بیشتری داریم نباید در برخورد‌ با غربی‌ها تدافعی موضع بگیریم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با مغرضانه و کینه ورزانه خواندن قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران تصریح کرد: دولتمردان ما باید پاسخ مناسبی به این اقدام بدهند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی با محکوم کردن حمایت‌های غربی‌ها از جریان‌های تکفیری خاطرنشان کرد: غربی‌ها پاسخ دهند با چه مجوزی از این دست اقدامات تروریستی دفاع می‌کنند و چرا با حملات خود به پاکستان زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 21309

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21309/آیت-الله-نوری-همدانی-قطعنامه-اتحادیه-اروپا-علیه-ایران-محکوم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir