کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشایی بلوار زینبیه قم با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران

خبرگزاری تسنیم , 31 فروردين 1393 ساعت 12:38

قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با موافقت مدیرعامل راه آهن، بلوار زینبیه بازگشایی می‌شود و به زودی این بلوار در اختیار مردم شریف قم قرار می گیرد.


به گزارش قم نیوز، حجت السلام سید محمد آتش زر صبح امروز در شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم با اشاره به میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: جایگاه حضرت زهرا (س) درخلقت جایگاه ویژه است که طبق تاریخ حضرت خدیجه (س) چهار دختر داشته است که در تاریخ اهل تسنن و شیعه حرفی از هیچ یک از دختران زده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: به طوری که برخی از افراد گمان می‌کرده‌اند که دختران دیگر ندیده و یا فرزند خونده ایشان هستند در حالی که این گونه نیست و این در حالی است که از پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) هیچ دختری وجود ندارد که حضرت زهرا ادامه دهنده نسل پیامبر (ص) و به نوعی نگهدارنده اسلام هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بازدید دیروز معاونان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قم از ایستگاه‌های راه آهن عنوان کرد: دیروز عصر بازدیدی از ایستگاه‌ و تاسیسات راه آهن قم به همراه معاون امنیتی و سیاسی استاندار قم و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران داشتیم که پس از بازدید از آن جلسه‌ای برگزار شد که تصمیم بر باز شدن بلوار زینبیه قرار گرفت و به زودی این بلوار در اختیار مردم شریف قم قرار می گیرد.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 22125

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22125/بازگشایی-بلوار-زینبیه-قم-همکاری-راه-آهن-جمهوری-اسلامی-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir