کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزش باد شدید در قم

خبرگزاری فارس , 4 ارديبهشت 1393 ساعت 13:46

قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قم از وزش باد شدید در بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته وزش باد به 70 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.


به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی از وزش باد شدید در بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته وزش باد به ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: فردا روز آرامی پیش‌رو خواهیم داشت فقط در ساعات بعد از ظهر امروز به صورت موقت و خفیف وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی میانگین دمای امروز را ۲۹ درجه اعلام کرد و گفت: دمای هوا جمعه ۲۹ و شنبه ۳۰ درجه خواهد بود همچنین آسمانی آرام برای روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل استان قم با بیان اینکه حداقل میانگین دمای هوای هفته گذشته در ایستگاه هواشناسی راهجرد ۱۳ درجه سانتیگراد ثبت شده است، گفت: حداکثر دما در هفته گذشته نیز در ایستگاه کوه سفید ۳۱ درجه سانتیگراد گزارش شد.

قاضی کمینه و بیشینه میانگین رطوبت نسبی هفته گذشته در این استان قم را به ترتیب ۱۶ و ۵۸ درصد اعلام کرد و ابراز داشت: امروز کمینه و بیشینه رطوبت نسبی نیز ۲۴ و ۶۷ درصد خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای هفته آینده آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه و سه‌شنبه وزش باد شدید همراه با بارش پراکنده و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمانی نیمه ابری و آرام از لحاظ وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22356

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22356/وزش-باد-شدید-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir