کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور بیش از ۴هزار روحانی در کاروان‌های راهیان نور

خبرگزاری تسنیم , 4 ارديبهشت 1393 ساعت 16:40

قم نیوز: معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: در مجموع حدود ۴ هزار روحانی در کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند که با همدلی و همکاری بیشتر مراکز و موسسات با حوزه‌های علمیه می‌توانیم شاهد ثمرات آن در جامعه باشیم.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمود ملکدار در همایش ملی تجلیل از سازمان‌ها مؤسسات و فعالان حوزوی راهیان نور با اشاره به اینکه دفاع مقدس از افتخارات تاریخی ما است، اظهار کرد: راهیان نور از برنامه‌هایی است که می‌تواند نشاط انقلابی را برای همیشه در وجود مردم زنده نگه دارد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه راه اندازی ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه در در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه‌ها دانست و افزود: این ستاد در کل استان‌ها در سال ۹۲ بیش از ۱۰ هزار نفر از طلاب و روحانیون حوزه‌ها به همراه خانواده‌ها به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت و اولویت فرهنگ بر مسائل اقتصادی تصریح کرد: در مجموع حدود ۴ هزار روحانی در کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند که با همدلی و همکاری بیشتر مراکز و موسسات با حوزه‌های علمیه می‌توانیم شاهد ثمرات آن در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 22362

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22362/حضور-بیش-۴هزار-روحانی-کاروان-های-راهیان-نور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir