کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

برگزاری طرح محراب در برخی مدارس با حضور بانوان طلبه

13 ارديبهشت 1393 ساعت 13:10

قم نیوز: طرح محراب از سوی معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با همکاری مرکز تخصصی نماز در تعدادی از مدارس در حال اجراست.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه نماز در آموزه‌های دین و به منظور ارتقای سطح آشنایی طلاب نسبت به معارف نماز، طرح محراب در۵۰ مدرسه منتخب به صورت نشست‌‌های نیم روزه در حال برگزاری است.
وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز تخصصی نماز، این طرح در نیم سال دوم سال تحصیلی۹۱ -۹۰ در ۵۰ مدرسه زیرمجموعه آموزش و پرورش برگزار و با استقبال طلاب محترم روبرو شد. به دنبال اجرای موفقیت‌آمیز طرح و با هدف برگزاری آن در تعدادی دیگر از مدارس، اقدامات لازم نسبت به اجرای آن در نیم سال دوم سال تحصیلی۹۳ -۹۲ صورت گرفت و اکنون این طرح در بعضی از مدارس در حال برگزاری است.
مدیر تبلیغ حوزه‌‌های علمیه خواهران ضمن تبیین موضوعات آموزشی این طرح گفت: در این برنامه آموزشی نیم روزه که با حضور طلاب و کارکنان مدارس برگزار می‌شود، مطالبی با هدف آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان نسبت به اسرار نماز، نقش نماز در رشد و تعالی انسان، ویژگی‌های نماز قرآنی، راه‌های تکمیل نماز و... ارائه می‌شود.
حجت‌الاسلام صانعی با اشاره به اینکه تبلیغ و نهادینه‌سازی معارف دین یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزه‌های علمیه است، افزود: طلاب باید نسبت به ارتقای توان علمی مهارتی خویش در زمینه ترویج و گسترش آموزه‌های دین اهتمام داشته باشند.
وی در پایان از همکاری مطلوب مرکز تخصصی نماز در اجرای این طرح تشکر کرد.
انتهای پیام/126


کد مطلب: 22665

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22665/برگزاری-طرح-محراب-برخی-مدارس-حضور-بانوان-طلبه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir