شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 22684

۱۴ هزار قمی امسال در آئین اعتکاف شرکت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز:رئیس ستاد مرکزی اعتکاف گفت: ستاد اعتکاف امسال در استان قم آماده خدمات دهی به ۱۴ هزار معتکف در ۲۴ مسجد سطح استان است.
۱۴ هزار قمی امسال در آئین اعتکاف شرکت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای با بیان اینکه تلاش ما بر این است که فرصت برای عبادت خدا برای مشتاقان این آئین معنوی فراهم شود، اظهار کرد: ستاد اعتکاف امسال در استان قم آماده خدمات دهی به ۱۴ هزار معتکف است.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف افزود: از ۱۴ هزار معتکف تعداد ۶ هزار سهمیه متعلق به خواهران و ۸ هزار نفر از برادران تخصیص داده شده است.

رئیس جشنواره بین المللی علمی فرهنگی اعتکاف تصریح کرد: در برنامه‌های اعتکاف امسال بنا به تفکیک‌های صورت گرفته امکانات برای اعتکاف دانش اموزی، دانشجویی و معلولان و جانبازان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲۴ مسجد در سطح استان قم برای معتکفین آماده شده است، خاطرنشان کرد: امسال برنامه اعتکاف مهمانان خارجی نیز در دستور کار است که با همکاری جامعه المصطفی اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام تکیه‌ای گفت: ثبت نام اعتکاف خواهران در روزهای روز جمعه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴تا ۱۹ عصر در مسجد امام حسن عسگری (ع) انجام می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره به اینکه ثبت نام اعتکاف برای برادران ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در مسجد امام حس (ع) انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به خیل عظیم متقاضیان حضور در آئین اعتکاف پس از ثبت نام، طی قرعه کشی افرادی که انتخاب شدند می‌توانند در این آئین معنوی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcba0b5.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما