کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده از ظرفیت مسجد در گسترش فرهنگ شهروندی

خبرگزاری فارس , 17 ارديبهشت 1393 ساعت 9:44

قم نیوز: قائم مقام معاون هماهنگی امور مناطق و خدمات شهری شهرداری قم گفت: مسجد محل حضور همه اقشار محل بوده و باید به صورت محله محوری در تبلیغات شهری و گسترش فرهنگ شهروندی تلاش کرد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه شورای روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم گفت: یکی از موضوعاتی که باید در شهرداری مورد توجه قرار گیرد پرداختن به موضوع اطلاع‌رسانی خدمات است که شهرداری به خوبی در این راستا تلاش می‌کند.

وی بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌ها در اطلاع رسانی خدمات شهری استفاده کرد تا شاهد گسترش رضایتمندی مردم باشیم.

متین‌فر گفت: امروز شاهد خدمات گسترده توسط شهرداری در سطح شهر هستیم که این حجم کار نیازمند اطلاع رسانی است و باید با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد در این زمینه تلاش کرد.

قائم مقام معاون هماهنگی امور مناطق و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های ما مساجد هستند، گفت: مسجد جای مناسبی برای اطلاع رسانی است و این موضوع موجب می‌شود تا عملکرد و اقدامات صورت گرفته در آن محل در مسجد بیان شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسجد محل حضور همه اقشار محل بوده و باید به صورت محله محوری در تبلیغات شهری و گسترش فرهنگ شهروندی تلاش کرد.

متین‌فر اذعان داشت: باید ائمه جماعات مساجد با آخرین اخبار حوزه شهری آشنا باشند و بدانند که در شهر قم و در محله آنها چه اتفاقی می‌افتد.

قائم مقام معاون هماهنگی امور مناطق و خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: روابط عمومی در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده که از تلاش‌های آنها قدردانی می‌کنیم و انتظار است روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌ها نیز در این زمینه فعالانه‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22868

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22868/استفاده-ظرفیت-مسجد-گسترش-فرهنگ-شهروندی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir