کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

نقش هواداران در بازی برگشت برابر شهرداری تبریز حیاتی است

خبرگزاری تسنیم , 28 ارديبهشت 1393 ساعت 9:47

قم نیوز: گلزن تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: نقش هواداران در بازی برگشت برابر شهرداری تبریز حیاتی است و امیدواریم بتوانیم با حضور گسترده تماشاگران قمی با صعود به فینال مردم قم را خوشحال کنیم.


به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم عروجی درباره دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و ماهان تندیس قم اظهار کرد: در حالی برابر حریف مغلوب شدیم که ۲ بار از حریف پیش افتادیم اما آن‌ها از فرصت‌هایشان به خوبی استفاده کردند ضمن اینکه ما به هدفمان که به ثمر رساندن چند گل در خانه حریف بود رسیدیم و می‌توانیم باخت بازی رفت را در قم جبران کنیم.

وی گفت: به طور کلی بازیکنان ما با کفپوش‌های غیر مسطح و گیردار مشکل دارند که سالن پورشریفی تبریز هم به همین شکل است و علت آن هم این است که ما همیشه در سالن‌هایی مثل شهید حیدریان که کفپوش لیز دارند تمرین و بازی کرده‌ایم.

بازیکن تاثیرگذار تیم ماهان تندیس افزود: یکی از دلایل شکست ما در تبریز دور شدن تیم از شرایط مسابقه بود اما بدون شک روز پنج شنبه در قم و در بازی برگشت نمایش به مراتب بهتری داریم و امیدواریم بتوانیم مردم قم را خوشحال کنیم.

عروجی بیان کرد: با توجه به ۳ گلی که در تبریز به ثمر رساندیم با یک برد ۲ بر صفر یا ۳ بر یک هم به فینال می‌رویم و فکر می‌کنم نقش هوادارانمان در بازی بازی برگشت مهم و حیاتی است.

وی در مورد دعوت عجیب و غریبش به اردوی تیم ملی فوتسال امید ابراز کرد: خودم هم از این دعوت متعجب شدم زیرا متولد سال ۱۳۶۸ هستم و رده سنی من مدت هاست از رده سنی امید خارج شده و به جمع بزرگسالان پیوسته‌ام و نمی‌دانم مسئولان کمیته فوتسال چطور این اشتباه را انجام داده‌اند.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی فوتسال تصریح کرد: توقع داشتم خسوس مرا به تیم ملی دعوت کند و فکر می‌کنم این حق من بود اما نمی‌دانم چرا به من اعتماد نکردند زیرا من بازیکنی چپ پا بودم و تیم ملی هم در بین بازیکنان چپ پا کمبود داشت.

ابوالقاسم عروجی عنوان کرد: باز هم تلاش می‌کنم تا به تیم ملی دعوت بشوم اما واقعیت این است که با توجه آسیب دیدگی قدرت بهادری و خط خوردن کشاورز و حضور حمید احمدی در ۳ بازی لیگ بر‌تر، امیدوار بودم شانسی برای من که بازیکنی چپ پا و قابل رقابت با ملی پوشان دیگر بودم، قائل شوند.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 23398

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/23398/نقش-هواداران-بازی-برگشت-برابر-شهرداری-تبریز-حیاتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir