کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

1200 مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس , 25 خرداد 1393 ساعت 9:13

قم نیوز: مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام هزار و 200 نفر مبلغ به مناسبت ماه رمضان به سراسر کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی با اشاره به اعزام مبلغ در ایام تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هر سال برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، جوانان، نوجوانان و دانشجویان با همکاری سازمان‌ها، نهادهای فرهنگی و تبلیغی مبلغان متخصص را ساماندهی و اعزام می‌کند.

وی عنوان کرد: مبلغان ویژه طرح اوقات فراغت تابستان آموزش‌های لازم را دریافت کردند البته مبلغان اعزامی در این ایام بر اساس تخصص و مهارت ویژه تبلیغی شناسایی، ساماندهی و اعزام می‌شوند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام هزار و ۲۰۰ نفر مبلغ و مبلغه برای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی با عنوان طرح هجرت تابستانی به سراسر کشور خبر داد و افزود: این مبلغان به مدت ۴۰ روز از هفتم تیر تا هفدهم مرداد به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغان به فعالیت‌های سنتی تبلیغی مانند برگزاری نماز جماعت، سخنرانی، دعا و زیارت، تبلیغ چهره به چهره و ارائه مشاوره به نوجوانان و جوانان می‌پردازند.

موسوی برگزاری کلاس معارف اسلامی بر اساس کتاب ره توشه راهیان نور برای دانش‌آموزان، کلاس تفسیر قرآن برای جوانان، آموزش قرآن، روخوانی، روانخوانی، تجوید و برگزاری مسابقات فرهنگی را از فعالیت‌های دیگر مبلغان در ایام تبلیغ ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان برنامه‌های ورزشی، مسابقات علمی، مناظره و گفتمان، اردوهای درون و برون شهری برای دانش‌آموزان و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی را نیز برگزار می‌کنند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: محور فعالیت مبلغان اعزامی در ایام تابستان تبلیغ برای کودکان، نوجوانان، جوانان و دانش‌آموزان است که بر همین اساس سبد فرهنگی و جوایزی ویژه هر مبلغ تهیه شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری همایشی ویژه مبلغان طرح هجرت تابستانی برنامه‌ریزی شده که اول تیر ماه سال جاری در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات برگزار می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: در این همایش روش‌های جذب جوانان، کلاس‌داری، پاسخ به سوالات، شناخت نوجوان و جوان و روش‌های تبلیغ در قرآن توسط کارشناسان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24450

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24450/1200-مبلغ-سراسر-کشور-اعزام-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir