قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی به اقدامات جنایتکارانه داعش در عراق اشاره کرد و گفت: دوری از خدا و اهل بیت (ع) عامل بروز خوی درندگی است، انسان وقتی از خدا دور شود بدون توجه هر کاری از او سر می زند.
دوری از خدا و اهل‌بیت (ع) عامل بروز خوی درندگی تکفیری‌ها است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی امروز در دیدار جمعی از افسران سپاه امام علی(ع) از سراسر کشور با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان خدا میزبان و پیامبر اسلام(ص) و قرآن دعوت کننده هستند از همین رو باید آماده میهمانی خدا باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید با آمادگی کامل به استقبال ماه مبارک رمضان برویم، افزود: برای حضور در میهمانی ماه خدا باید خود را تطهیر و آماده کنیم تا این ماه را درک کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر ضرورت پرهیز از ارتکاب به گناه در ایام میهمانی خدا عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشیم از همین رو باید در همه حال مراقب ااعمال و رفتار خود باشیم.

وی اعتقاد و ارزش قائل شدن برای ماه رمضان را سبب تطهیر انسان بیان کرد و گفت: همواره باید خدا را در نظر بگیریم تا شامل عذاب الهی نشویم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه به اقدامات جنایتکارانه داعش در عراق اشاره کرد و گفت: نطفه ناپاک حاصلی جز امثال داعش ندارد و این اقدامات گویای این موضوع است.

وی دوری از خدا و اهل بیت (ع) را عامل بروز خوی درندگی عنوان کرد و افزود: وقتی از خدا دور شویم بدون توجه هر کاری از ما سر می زند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxae8.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما