کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری فستیوال مدارس فوتبال قم با حضور 360 بازیکن نخبه

قم خبر , 6 مرداد 1393 ساعت 19:29

قم نیوز: مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال قم با حضور 360 بازیکن نخبه در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمدرضا عباسی اظهار کرد: برای دومین سال متوالی ، فستیوال بزرگ مدارس فوتبال استان قم برگزار شد و بازیکنان مستعد مدارس فوتبال در قالب ۳ رده سنی در این فستیوال شرکت کردند.

وی گفت: این فستیوال طی ۳ شب پس از افطار در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و شرکت کنندگان در رده های سنی ۱۰ سال ، ۱۱ سال و ۱۲ سال در این فستیول شرکت کردند.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم افزود: در هر رده سنی ۱۲۰ بازیکن در فستیول حضور داشتند و در مجموع توانستیم ۳۶۰ فوتبال آموز نخبه استان قم را برای تشکیل تیم های منتخب در فستیوال کشوری و نیز استعدادیابی حضور در پایگاه استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم را زیر نظر بگیریم.

عباسی بیان کرد: فستیول مدارس فوتبال شامل ۳ زمین بازی متناسب با رده سنی فوتبال آموزان و ۳ کارگاه پاس ، شوت و دریبلینگ بود که این کارگاه ها نسبت به سال گذشته پیشرفته و به روز شده بود.

وی تصریح کرد : حدود ۱۵ مربی استعدادیاب فوتبال قم در این فستیوال بدون انتظار و چشمداشتی فعالیت کرده و کار فوتبال آموزان را زیر نظر گرفتند و باید از آن ها قدردانی کنم.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم عنوان کرد: آموزش اصولی و استعدادیابی به موقع فوتبال اموزان در سنین پایه ، نقش پر رنگی در موفقیت های آینده فوتبال آموزان داردو می تواند تیم های فوتبال استان قم در لیگ های مختلف کشوری را از نظر تامین بازیکن ، بیمه کند.

عباسی با قدردانی از عباس رحمانی و مهدی عمویی ، همکاران وی در کمیته آموزش هیئت فوتبال قم در برگزاری این فستیوال خاطرنشان کرد: استقبال قابل توجه خانواده ها و حضور پر تعداد مردم در هوای گرم و پس از افطار در این فستیوال نشان دهنده این است که فوتبال جزئی از فرهنگ مردم شده است و این مهم به وضوح در فوتبال قم دیده می شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25750

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25750/برگزاری-فستیوال-مدارس-فوتبال-قم-حضور-360-بازیکن-نخبه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir