کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰ گلزار شهدا در قم تا پایان امسال ساماندهی می‌شود

11 مرداد 1393 ساعت 10:56

قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تا پایان امسال کار ساماندهی ۱۰ گلزار شهدا در قم به اتمام می‌رسد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید جواد هاشمی اظهار کرد: تا کنون ۲۹ گلزار شهدا در قم ساماندهی شده که تا پایان امسال این تعداد به ۳۹ گلزار افزایش پیدا می کند.

وی افزود: گلزارهای شهدا نماد عزت و اقتدار و شهامت و دلیرمردی ملتی آزاده و شهادت طلب است، این اماکن مقدس میعادگاه عاشقان و عارفان و سند افتخار ملت ایران برای نسل‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: از جمله گلزارهایی که امسال ساماندهی آن به اتمام می‌رسد گلزار شهدای شهر کهک و دستجرد و روستاهای تاج خاتون، جوزه، طغرود، وشنوه، ونان، جریک آغاج است که اغلب ۹۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.

هاشمی همچنین به ساماندهی گلزار شهدای علی ابن جعفر اشاره کرد و افزود: از ۳۰ سال گذشته تا کنون این نخستین ساماندهی است که در گلزار محوری استان با بیش از سه هزار شهید در حال انجام است.

وی بیان کرد: تاکنون در زمینه ایجاد روشنایی مناسب، ایجاد فضای سبز، رمپ، پله و برداشتن موانع و نرده‌ها بین قطعات اقدام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم تصریح کرد: ۷۱ گلزار شهید در نقاط مختلف استان وجود دارد که تا کنون ۲۹ گلزار ساماندهی شده و ۱۶ گلزار در دست ساماندهی است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25802

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25802/۱۰-گلزار-شهدا-قم-پایان-امسال-ساماندهی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir