شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 26434

جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز ملی دختران جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب با محوریت انسان دوستی در دین اسلام از سوی هلال احمر قم برگزار می‌شود.
جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد گل‌فشان با اشاره به برنامه های هلال احمر قم در دهه کرامت اظهار کرد: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم همزمان با میلاد کریمه اهل بیت سلام الله علیها و روز ملی دختران اقدام به برگزاری جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب با محوریت انسان دوستی در دین اسلام و زندگی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) کرده است.

وی گفت: تمام وبلاگ نویسان سراسر کشور با رعایت قوانین جشنواره می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم عنوان کرد: این جشنواره دوشنبه ۱۰ شهریور ماه در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می شود.

گلفشان همچنین درباره مجموعه اقدامات هلال احمر قم در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: چهارمین دوره تخصصی جستجو و نجات در حوادث جاده ای به مدت یک هفته در سایت آموزشی جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی بالغ بر ۲۵ نفر حضور داشتند و آموزش های لازم را دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی به ویژه دوره های تخصصی از اولویت برنامه های هلال احمر در سال جدید است بیان کرد: دوره تربیت مربی که برگزار شد در کشور مورد توجه قرار گرفت و در آینده ای نزدیک دوره تربیت مربی ۲ را نیز برگزار می کنیم.

وی با اشاره به حوادثی که در جاده ها رخ می‌دهد گفت: برگزاری دوره های تخصصی جاده ای در کاهش این حوادث می توان دبسیار موثر باشد و در همین راستا جمعیت هلال احمر قم اقدام به برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در حوادث جاده ای برای برادران و خواهران کرده است.

وی توجه به آموزش خود امدادی شهروندان را مدنظر قرار داد و بیان کرد: اگر شهروندان با دوره های امدادی حداقل آشنایی را نیز داشته باشند در کاهش حوادث می تواند نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdci55ar.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما